Elbert Dijkgraaf (SGP) komt naar Albrandswaard

Dijkgraaf, Elbert_cropdinsdag 01 april 2014 21:25

Het Tweede Kamerlid Elbert Dijkgraaf komt op uitnodiging van de kiesvereniging van de SGP Albrandswaard / Hoogvliet naar Albrandswaard. De heer Dijkgraaf zal op vrijdag 11 april 2014 een lezing geven over het onderwerp “Bouwen aan vertrouwen”.

In Den Haag is hij vanwege zijn deskundigheid inmiddels een bekende verschijning geworden. Zo is hij door de kijkers van Powned uitgeroepen tot Politicus van het jaar 2013 en kreeg hij uit handen van verslaggevers Rutger Castricum de wisselbokaal uitgereikt.

De heer Dijkgraaf was zeer nauw betrokken bij het zorgakkoord en het pensioenakkoord. Hij weet ons als geen ander de veranderingen in de zorg uit te leggen, en de zware taak te omschrijven die de gemeente Albrandswaard daarin wacht. Zo zal hij ingaan op vragen rond thema’s als hoe gaat de ouderen zorg eruit zien, hoe werkt het persoonsgebonden budget in de toekomst, of welke rol krijgt de wijkverpleegkundige in visie van de SGP. De goedlachse heer is daarnaast parttime hoogleraar economie aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam.

De bijeenkomst zal gehouden worden in de kerk van de Gereformeerde Gemeente aan de Achterweg 11 in Poortugaal. Inloop vanaf 19:15 uur, met aanvang 19:45 uur.

Mocht u brandende vragen hebben of met onduidelijkheden zitten wees van harte welkom. Er zal ruim gelegenheid zijn om over al deze onderwerpen vragen te stellen.

Reacties op 'Elbert Dijkgraaf (SGP) komt naar Albrandswaard'

pol